• Over WordPress
    • Over WordPress
    • Raak betrokken
    • WordPress.org
    • Documentatie
    • Leer WordPress
    • Ondersteuning
    • Feedback
  • Inloggen
  • Registreren
organiseren20.nl
Navigation
  • Home
  • Ledensites
    • Rijnlandweek – Leden
    • Rijnlandboekje – Leden
  • De Boekjes
    • Het Rijnland Boekje
    • Het Rijnland Praktijkboekje
    • Het Rijnland Veranderboekje
  • De Auteurs
    • Mathieu Weggeman
    • Jaap Peters
  • Rijnlandtest
  • Het Rijnlandspel
  • Literatuurlijst
    • KoersKaart
  • Contact
  • Home
  • Ledensites
    • Rijnlandweek – Leden
    • Rijnlandboekje – Leden
  • De Boekjes
    • Het Rijnland Boekje
    • Het Rijnland Praktijkboekje
    • Het Rijnland Veranderboekje
  • De Auteurs
    • Mathieu Weggeman
    • Jaap Peters
  • Rijnlandtest
  • Het Rijnlandspel
  • Literatuurlijst
    • KoersKaart
  • Contact

‘Bij meneer Bakker in de klas rekenden we elke dag anderhalf uur’

Het stempel dyscalculie kan meteen de prullenbak in, schrijft Renée Braams. ‘Natuurlijk kan elk kind de tafels leren, als het kind en de juf er de vereiste tijd en moeite in steken.’

Lees verder

Dit delen:

  • Click to share on Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

Gerelateerd

Onderwijs

Categorieën

  • Banken
  • Brandweer
  • Duurzaam
  • Duurzame energie
  • Fokker
  • Gemeenten
  • Gezondheid
  • Het Nieuwe Werken
  • IJsland
  • Initiatief
  • Innovatief
  • Jeugdzorg
  • Leiderschap
  • Managers
  • McDonald's
  • Nieuws
  • NS
  • Ondernemers
  • Onderwijs
  • organiseren
  • OV
  • Participatiewet
  • Pensioenfondsen
  • Politie
  • Politiek
  • ProRail
  • Regelgeving
  • Rijnlands
  • Uncategorized
  • Universiteiten
  • Vakmanschap
  • Veiligheid
  • Werkgelegenheid
  • Zelsturende Teams
  • Zorg

Archief